etc...
recensie
auteur
email

book

trailers

The Book Girl over Vamp on Heels: Het verhaal leest als een trein, ik heb het in een keer uitgelezen, kon het niet wegleggen voordat het uit was. Ik heb de andere boeken van Marijke van den Elsen ook gelezen maar dit is veruit het beste boek welke zij tot nu toe geschreven heeft; alles klopt gewoon, het verhaal loopt lekker en met vaart en als lezer wil je maar een ding; doorlezen totdat het boek uit is! En als je het verhaal dan gelezen hebt, wil je eigenlijk nog meer lezen, weten hoe het afloopt met de personen uit het verhaal … zou het verhaal hier echt eindigen of komt er een vervolg?

the
book girl

Barbara Kuiper: Vamp on heels is het eerste boek dat ik van Marijke van den Elsen lees. Ze heeft een vlotte en krachtige schrijfstijl die mij zeer aanspreekt. Vamp on heels heb ik dan ook in een ruk uitgelezen en maakt mij nieuwsgierig naar de andere boeken van Marijke van den Elsen. Leuk aan deze chicklit is dat je niet alle gebeurtenissen kan voorspellen, er gebeuren onverwachte dingen die je niet voorzien hebt waardoor je je helemaal in de hoofdpersoon, Fieke, kan verplaatsen. Vamp on heels is een aanrader voor iedere Chicklit liefhebber. Een heerlijke chicklit over de weg naar volwassenheid en over familiebanden. En een verhaal waarbij je lekker kan wegzwijmelen.

Ik vond Vamp in Love ontzettend spannend en echt een geweldig boek. Marijke van den Elsen weet hele leuke plottwists te bedenken. Ze wist het verhaal heel plots 180 graden te draaien om het een paar pagina’s later weer 180 graden te laten draaien en daarna weer! Het zorgde ervoor dat ik het boek niet weg kon leggen, zelfs niet tijdens het koken en rond bedtijd.

reviews & roses

Schrijf ook een recensie. Kijk op:

Bol.com

Bruna.nl

... en maak kans op een boekenbon.

barbara kuiper
boekiewoogie

Lekker Fout is heel erg humoristisch en spannend. Je ziet verbanden in het verhaal en die verbanden kun je alleen ontdekken door snel door te lezen. Doordat Kim en Erik om elkaar heen draaien, krijgt het verhaal ook nog een romantisch tintje.

— Mariska

reviews& roses

Lekker Stoer